Πολιτική Επιστροφών

Αγορά Προϊόντων

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και οι εργαζόμενοί της καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου ο πελάτης να απολαμβάνει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφόρηση πριν προχωρήστε στην παραγγελία προϊόντος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτόματα προσωπικό μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Τα συμπληρώματα διατροφής απευθύνονται αυστηρά σε άτομα άνω των 18 ετών ενώ οι αναγραφόμενες δοσολογίες έχουν χαρακτήρα μόνο ενημερωτικό και θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας πριν την λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος που προμηθευτήκατε από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιοδήποτε παρενέργεια από τη μη ορθή χρήση των συμπληρωμάτων διατροφής.

Εξέλιξη Παραγγελίας / Οι Παραγγελίες μου 

Τρόποι Πληρωμής

(1) Με αντικαταβολή τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας στο χώρο σας.

(2) Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών καρτών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners. Παράδοση στον χώρο σας. Πληρωμή με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού MasterPass

(3) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

ALPHA BANK  

ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ & Σια Ε.Ε

ΙΒΑΝ: GR8901401740174002002009139

Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο

email : info@flexstores.gr

Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Τρόποι και έξοδα αποστολής

Αν η παραγγελία σας καταχωρηθεί μετά το τέλος της ημέρα, τότε η παραγγελία σας θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. (Το Σάββατο και η Κυριακή συγκαταλέγονται στις μη εργάσιμες ημέρες όσον αφορά τη μεταφορική).

Η εταιρεία μας, συνεργάζεται με την μεταφορική εταιρεία: ELTA COURIER

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:

Για παραγγελίες μέχρι και 29,99€ το κόστος μεταφοράς ανέρχεται στα 4€.

Για παραγγελίες από 30€ και άνω, το κόστος μεταφοράς ανέρχεται στα 0€. (Δεν υπάρχουν έξοδα αντικαταβολής.)

Η εταιρεία μας δεν αποθηκεύει κανενός είδους στοιχεία των καρτών σας.

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται εντός 1 – 2 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την περιοχή που παραλαμβάνετε. 

Σημείωση: Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα από τα προϊόντα της παραγγελίας σας εντός 7 εργάσιμων ημερών σε περίπτωση που είναι σφραγισμένο, δεν έχει παραβιαστεί η αρχική συσκευασία καθώς και δεν έχει υποστεί κάποια αλλοίωση, με δική σας χρέωση επιπλέον 4€ για τα έξοδα αποστολής. Απαιτείται η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας προκειμένου να δοθεί η εντολή παραλαβής του δέματος από το χώρο του πελάτη.

Ακύρωση Παραγγελίας

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ σας δίνει το δικαίωμα για ακύρωση της παραγγελίας στις περιπτώσεις:

(1) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

(2) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο 2121052400 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

(3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2110133008 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία είναι πιθανό να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

(1) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

(2) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Για λόγους υγιεινής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν θα δέχεται επιστροφές συμπληρωμάτων διατροφής παντός είδους.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Επιστροφές γίνονται δεκτές υπό τις εξής προϋποθέσεις:

(1) Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

(2) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

(3) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

(4) Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

(5) Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

(6) Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι του πελάτη.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ καθώς και τα έξοδα αποστολής στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ τρόπος επιστροφής.